Ako nakupovať

Nákupný postup

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na ikonu LUPY, alebo stlačením tlačidla ENTER na klávesnici.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v ľavej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza.

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
  • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo OBSAH KOŠÍKU.
  • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ DO OBCHODU, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo VÁŠ KOŠÍK. v pravej hornej časti stránky.
  • V prípade ak máte zľavový kupón tak v sekcií "Darčeky a zľavy" vložte do políčka pre kupón váš kód a kliknite na tlačidlo "Pridať zľavový kupón"

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo VÁŠ KOŠÍK v pravej hornej časti stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať kliknutím na ikonku koša.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, presuňte sa nižšie na vyplnenie informácií do faktúry a adresy doručenia a následne na výber spôsobu dopravy a platby.

Informácie do faktúry a Dodacia adresa:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, zaškrtnite v časti Dodacia adresa zaškrtávacie políčko„Vložiť adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú si chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
  • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.

Doprava

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej predajni na adrese, Ružová 19, 946 51 Nesvady, alebo si ho môžete nechať doručiť dopravnou spoločnosťou.
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru v predajni je zadarmo.

Platba

  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet, kartou alebo až pri osobnom vyzdvihnutí v našej predajni na adrese, Ružová 19, 946 51 Nesvady.

Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána ComGate.

 

Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky.

Platby prebiehajú cez platebnú bránu, sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované. 

 

Platba kartou

Najrychlejší zpôsob zaplatenia online. Do rozhrania platobnej brány ComGate zadáte číslo karty, dátum platnosti a CVC kód – tri čísla, ktoré nájdete v podpisovom prúžku na zadnej strane karty. Všetko je zabezpečené štandardom 3D Secure, a tak budete najskôr požiadaní o zadanie číselného kódu, ktorý obdržíte SMSkou od svojej banky. 

Platba bankovým prevodom

Okamžitá platba prostrednictvom internetového bankovnictva. Platobná brána ComGate vás presmeruje do vášho internetového bankovnicta, kde se prihlásíte ako obvykle a tam potvrdíte už pripravený platobý príkaz. 

Po dokončení platby budete presmerovaní spät do obchodu. Platba je potvrdená okamžite, budeme bez odkladu pokračovať v realizácii objednávky.

Nákup na splátky

  1. Vyberte si tovar v hodnote od 100 € do 10 000 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro. Ak si chcete ešte pred potvrdením objednávky prepočítať, koľko budete splácať, využite našu Quatro kalkulačku. Po záväznom odoslaní vašej objednávky vás stránka automaticky presmeruje do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro.
  2. Žiadosť vyplníte rýchlo, pretože obsahuje iba 6 jednoduchých krokov.

    Podmienky splácania – zvolíte si splátkový produkt, výšku vašej splátky či dobu splácania. Ak by ste chceli vopred zistiť, koľko a ako môžete splácať, skúste našu Quatro kalkulačku.


    Identifikácia klienta – aby sme vedeli, že nákup robíte naozaj vy, potrebujeme si overiť vašu identitu. Robíme to preto, aby ste sa aj pri nákupe online cítili maximálne bezpečne. V tomto kroku budete prikladať aj požadované doklady. Zistite, ktoré si potrebujete pripraviť, aby bol váš nákup ešte rýchlejší.

    Osobné údaje – vyplníte základné osobné údaje podľa vášho platného občianskeho preukazu, alebo iného dokladu totožnosti, ktorý použijete.

    Údaje o príjme – pre bezproblémové schválenie vašej žiadosti je potrebné aj zodpovedne vyplniť údaje o príjme. Ak ich overíme v Sociálnej poisťovni, nákup prebehne ešte rýchlejšie.

    Dokumenty a súhlasy – vyplníte potrebné súhlasy, bezpapierovo, prostredníctvom SMS, podpíšete potrené dokumenty. Pohodlne a šetrne k životnému prostrediu.

    Súhrn – skontrolujete a finálne potvrdíte.

  3. V prípade, že ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti už nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby VÚB Nonstop Banking. Ak ste novým klientom, identifikácia prebehne zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno. Zaujíma vás, prečo to prebieha práve takto? Prikladať budete aj 2 doklady totožnosti. Zistite, ktoré si máte pripraviť pre ešte rýchlejší priebeh vášho nákupu.
  4. Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie. E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov. Sledujte preto vašu e-mailovú schránku a mobilný telefón.
  5. Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky. Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar. Všetko bez papierov, online, šetrne k životnému prostrediu.

  

Odoslanie objednávky:

  • V tejto časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
  • Pred odoslaním objednávky, je potrebné zaškrtnúť políčko Súhlasím s obchodnými podmienkami, ktoré si môžete prečítať kliknutím na odkaz.
  • Prekontrolujte si celú objednávku.
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0948 556 554. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Potvrdenie záruky:

  • Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.
Späť do obchodu